Χ ثا بــــــــــت Χ

گالري رها و زهرا

يك گالري دو نفره

Χ ثا بــــــــــت Χ

 

 

 

♥سلام به گالري رها و زهرا خوش اومدين♥

 

♣اينجا ما دو نفر نويسنده هستيم و اميدوارم كه از عكساي اين وب لذت ببريد♣

 

√كپي = ذكر منبع در غير اينصورت -----> ليست دزدها×

 

♦راستي من ( رها ) يه وب گالري ديگه هم دارم خوش حال ميشم سر بزنيد♦

 

وب گالري رها ---> كليك

 



نظرات شما عزیزان:

♥гคђค♥
ساعت18:01---15 تير 1394
عزیزم واقعا وبت عااالیه...آفرین..
موفق باشی....
پاسخ:ممنون عزیرم


zahra
ساعت20:24---6 تير 1394
سلام
وب خوشملی داری
ب منم بسر منتظرم


reyhaneh
ساعت12:59---6 تير 1394
سلام . وااای وبت عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خویه . موفق باشی . به من هم سری بزن خوشحال میشم

mahla
ساعت0:08---4 تير 1394
سلامــــــ
ازت ممنونم که لینکم کردی
منم لینکت کردم ... و موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون که لینکم کردی


mohammad
ساعت21:28---1 تير 1394
سلام .واااااای چه عکسایی !!!!! خیلی قشنگن .. امیدوارم همیشه موفق باشین ...به من هم سری بزنید خوشحال میشم
پاسخ: ممنون، حتما


tamanna
ساعت14:33---1 تير 1394
سلام آجی مرسی از کامنتت

عکس دختر میخواستم ازون خفنااا

مرسی ممنون میشم گلی بای


tamanna
ساعت14:31---1 تير 1394
سلام آجی مرسی از کامنتت

عکس دختر میخواستم ازون خفنااااا

مرسی ممنون میشم

وبلاگ خوجگلی هم داری ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 18:8 توسط Rąɧą ąŋđ Ząɧŗą